Khamis, 1 November 2012

saat terakhir....kat makmal komp sekolah..

jam dinding makmal komputer sekolah tepat menandakan 1.40 minit ...
tinggal 3 hari lagi untuk spm...
perasaan????
comform sedang bercampur-baur...
hari nhe last dah aku guna makmal komp sekolah aku...
ngan budak2 khawa....
sedih gak la nak tinggalkan dorang...
aktiviti kami sekarang nhe..
hee...layan internet la ...
sebelah aku,si rabiatul..khusyuk btul ngan addmathnya....
moga2 A+ yer sahabt...
izzati ngan mun sibuk ngan gambar anime dorang kat internet tu...
naiemha?..blkg aku..
setia ngan addmath gak..
gud2..
afifah miasan masi rajin mengajar shbt yg keliru...
ashmida???
adui jiwa kacau dia tau sekarang nhe...
aica,linda dan ayu..
x abis2 ngan fb dorang..
last sebelum spm kan..
ikhwani...x lekanglah ngan addmathnya tu...
struggle kan...
pipz sebelah wani mcm besa sibuk melayan fb nya..
last si jasz dan farhana....
x taulah aku apa dorang wat kat komp belakang tu...
xnampak aku.....hee...apa2 la..
putra...
dahlah dorang monopoli komp kat sini....
apagi ngan bola dorang la...dan mcm2 lgi projek drg tu..
x fhm aku ngan drg nhe (kan aku nhe bknnya putra)hee
anan umar dpn aku...
ngan you tube drg....malas aku nak tgk apa drg pasang...
awg rusna pun sma ..
shatir jax lah setia belajar addmath...
tabiklah aku ngan dia...
mamat? sebelah meja kami pun sma  lah ...
rajin2..
Kn ,sabri,..x dpt dipastikan ...kat blkg la drg..
sibuk ngan komp dorang masiing2 la ...hee
radzie,syafiq,anwar..
rancak cerita kat belakang...
nak join drg???tanyalah sendiri
last...akmal??
hee...tabiklah,
tidur dia tau kat belakang...
penat study semalam la tu nampak gayanya..
azani ....aku bru terjumpala...dia kat sebelah sir khu jax rupanya....addmathkan sub.  kesukaannya

oklah bye2 mai pwenz...
xtaulah aku adaka kita dpt jumpa gi...
manalah tau nhe last...
apapun,..memori lima khawa 2012 tetap di hatiey...
...misz you all.....

Tiada ulasan: